🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 هیچ کس نیست

(ثبت: 268328) اسفند 22, 1402 

 

«این شعر ها دیگر برای هیچ کس نیست »
در قلب من اصلا هوای هیچ کس نیست

این نانجیبان مِهر را هم  مُهر کردند
عهدی نمانده چون وفای هیچ کس نیست

دود فغان و ناله ما را کور کرده ست
حاجت روایی از دعای هیچ کس نیست

دائم دعا ،امن یجیب است و توسل
گویی در آن بالا خدای هیچ کس نیست

با غم عجین گردیده عمرم، روزگارم
یک سعد اکبردر سمای هیچ کس نیست

تا کی سکوت و دست روی دست داری
این بی خیالی ها دوای هیچ کس نیست

باید غزل در وصف چشمان تو باشد
اما در این شعرم ثنای هیچ کس نیست

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. حمید گیوه چیان

    اسفند 22, 1402

    درود بر بانو پناهنده ی بزرگوار
    خیلی عالی و زیباست…
    وجود و قلمتان همواره سبز و مانا
    بدرخشید چون همیشه
    شاد و سلامت باشید💐💐💐💐👏👏👏

    • صدیقه پناهنده

      اسفند 22, 1402

      درود بر شما .سپاسگزارم از این که به مهر خواندید .مانا باشید

  2. علی معصومی

    اسفند 22, 1402

    درودها بر خانم پناهنده ارجمند
    اپر زیبا و ارزشمند
    قلم استوار و ذوق سرشارتان
    نیوشیدن دارد
    ♤♤♤
    این گوشه ویرانه جای هیجکس نیست
    در کوره راهش رد پای هیچکس نیست

    صد کاروان بی سر و سامان گذشته
    از هیچ یک بانگ درای هیچکس نیست

    دنیا مسافرخانه ای باشد که در آن
    نام و نشان از ماجرای هیجکس نیست

    دیدم تمام گوشه اش را بعد از این هم
    بی شک مکانی خوش برای هیچکس نیست
    #بداهه
    🌺🌺🌺🌺

    • صدیقه پناهنده

      اسفند 22, 1402

      درود بر. شما .سپاسگزارم .
      شما زیباتر سرودید

  3. معین حجت

    اسفند 22, 1402

    درود بانوی بزرگوار …
    طبع تان جوشان👏🌺🌺🌺

    • صدیقه پناهنده

      اسفند 22, 1402

      درود بر شما بزرگوار.سپاسگزار مهرتان هستم

  4. فریبا نوری

    اسفند 22, 1402

    این بی‌خیالی‌ها دوای هیچ‌کس نیست

    درودها صدیقه پناهنده عزیز 🌺🌺🌺

    • صدیقه پناهنده

      اسفند 24, 1402

      درود ها بر شما مهربانوی عزیز.
      سپاسگزارم

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا