🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 وارو

(ثبت: 209567) اردیبهشت 10, 1398 

در برکه های زلال نگاهت!
حسّ
بال می شوید…
غبار می زداید…
از سپید خیس،
بام می جوید…
بی هیچ تشویش،
نبض
از آشیانه بیرون جسته
رفته در آماج خطر
سر از پای ناشناس
از شوق وارو و پشتک و پیچ

 

 

 

 

 

نظرها
  1. طارق خراسانی

    اردیبهشت 10, 1398

    سلام‌بر امیر سپید سرای شعر پاک

    مایه ی مباهات و افتخار است که شما را در کنار خود داریم
    قدرت بیان شما بی حد و کلامتان نافذ است .

    در پناه خدا شاد زی 🌿👏👏👏🌺

  2. اکبر رشنو

    اردیبهشت 10, 1398

    سلام
    و
    درودها
    استاد عزیزم
    ممنون از حسن نظرتان
    مایه دلگرمی و مباهاتست
    و غنیمتیست این لطف بیدر یغ

    همیشه باشید به مهرو نیکویی های خداوند عزیز🙏💐🙏💐💐

  3. فریبا نوری

    اردیبهشت 10, 1398

    درودها استاد گرامی ام 🌹🌹🌹

    • اکبر رشنو

      اردیبهشت 10, 1398

      سلام
      و
      ارادت و خوشا مد بشما
      سپاس از حضور ارزشمندتون
      🌺🌸🌺🌸🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا