🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 والی ولایت

(ثبت: 209442) اردیبهشت 2, 1398 

اي عندليب گلشن باغ جنان بيا

باغ جهان ما رَوَد اندر خزان بيا

اي حجت خداي زمين و زمان بيا

با صولت علي (ع )، به امداد دين حق بيا

اين بحر موج مي زند ، از لشكر عدو

اي قاطع الكلام5 ، به صلح جهان بيا

اي ناطق كلام خداي جهان بيا

اي وارث يدا الله و دست يدالهي بيا

همنام احمدي (ص ) ،به امداد دين آن

دين را ابولهب به رُبود از زمين بيا

اي ياور زمان و خلق زمان ما بيا

اي وارث پيامبر آخرالزمان بيا

هر خود سري ،حكايت حق مي كند بما

بر حق و باطلي محكمه ي امتحان بيا

دشمن عنان گرفت از آن شيعه ي علي(ع)

اي ثاني علي(ع) ، مدد شيعيان بيا

در غيب شاهد هستي ، محبوب خالقي

محبوب تر شدي بَرِ پير و جوان بيا

در غيب شاهدي چو شهود جهان ما بيا

از غيب دان صلاح بِجُو و ميان بيا

اي آبيار مزرعه ي سبز محمدي(ع)

اين كشت سبز مي رود اندر خزان بيا

همنام احمد هستي،جدت محمد(ع) است

نامت به ما نموده ، به نام و نشان بيا

در انتظار وعده ي حُسنت ، حسن برفت

اي والي ولايت آخر الزمان بيا

***

4- امیر – حاکم 5- کلام آخر – قطع کننده کلام

 

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (2):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    اردیبهشت 2, 1398

    اي والي ولايت آخر الزمان بيا
    آمین

    به به از این حال زیبای تان

    در پناه خدا 🌿🌺👏

  2. زانا کوردستانی

    اردیبهشت 3, 1398

    درودتان

    احسنت شاعر جان

    موفق و موید باشید انشاالله

    👏👏👏👏👏👏

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا