🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 ( واژه های توفانی)

(ثبت: 262488) مرداد 9, 1402 

واژه های توفانی…

چون گرگی وحشی به کمین نشسته ام تو را
و روزی در هوای مه آلود،
در دامنه ی کوهی خلوت،
تند و تیز تو را چون آهویی به زمین می زنم
گردن تو را به دهان می گیرم ای استبداد،
و کشان کشان به پای تخته سنگی می کشانم
خون سرخ ات فرو می رود در سپیدی برف ها…
و من با پوزه ام می بویم تن ات را،
و با وزش نسیم های سرد،
دیوانه وار می نوشم خون گرمت را.

 

مهدی بابایی ( سوشیانت)

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. مرداد 9, 1402

    جالب و معترض سروده اید
    احسنت

  2. نسرین حسینی

    مرداد 10, 1402

    درودو خیرمقدم میگم
    شعر زیبایی بود قلمتون مانا 🌺🌺

  3. مرداد 10, 1402

    بسیارعالی

    درودبرشما..

    🥀🥀🥀🥀🥀

    جهت اطلاع مدیریت
    حقیربااین سایت اشنا نیستم
    راهنمایی براخریداشتراک
    چون شرایط برام کمی پیچیده به نظرمیاد
    براواریزهرچه دقت کردم شماره حسابی ندیدم..

    درپایان عذرتقسیرازجناب بابایی
    میبخشیدعزیز.
    تماس بامدیرراندیدم

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا