🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 وخمه

(ثبت: 238194) فروردین 28, 1400 

 

رنگ رخسار بهارم می رود
هر چه از زردی بگویی زردتر

مانده بر جا خاطرات خسته ام
پای ماندن در زمستان سردتر

بی سپر بود و هجوم غصه ها
آن که بود از هر که دیدم مردتر

بر گلوی اصغرم تیری بزن
تا بریزد این صدا پر دردتر

در مرام نشریه حرف حساب
تا به گوشم می رسید او طردتر

‌تا تفاعل را به بزم جان بَرَم
مصرع پیمانه با ما فردتر

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا