🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 وداع با خسرو آواز ایران…

(ثبت: 232390) مهر 18, 1399 
وداع با خسرو آواز ایران…

 

دلیلِ دردت «آلامِ وطن» بود

به آرامی تو را این درد فرسود

بخواب آسوده ای فرزندِ ایران

تو را ای «خسروِ آواز» بدرود.

«مهران اسدپور»