🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 ورطه

(ثبت: 6824) مهر 18, 1397 

گیج می شوم.‌..
گیج
در گرداب چشمان تو!
شبیه قایقی شکسته 
سر گردان تلاطم
تکه ، پاره اش
روی دستان موج
گیج می شوم…
گیج…

#اکبررشنو

bjade-jonoon@
 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):