🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 وسوسه

(ثبت: 224481) فروردین 21, 1399 

 

از روز ازل وسوسه ها بر پا شد
در باغ بهشت خیانتی پیدا شد

آدم که برای بودنش وسوسه شد
افتاد زمین چو بر عدو شیدا شد

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (1):

نظرها
  1. محمد رضا درویش زاده

    فروردین 21, 1399

    درود بر شما استاد گرامی لذت بردم 🌹🌹🌹

    من آدمم
    تافته ای جدا بافته
    عاشقی که
    صراطش مستقیم
    نیست

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا