🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 وعده گاه

(ثبت: 3883) فروردین 30, 1396 

مرا احاطه کرده ای شبیهِ شب  که آه را
تو را به سینه می کشم بسانِ برکه  ماه را
                 
کجاست لمسِ بوسه ات کجاست مرزِ ناگزیر
به جستجو گریختم چنان که جان  پناه را
              
در انتظارِ آمدن سپید می شود ببین
میانِ دیده می کشم سیاهِ خاکِ راه را

چنان دچار می کند  طلوعِ  شادمانه ات
که غم دچار می شود هوای هر پگاه را

چه سرخ دوست دارمت.. چه سبز می کنی مرا
هزار غنچه می دهم هزار وعده گاه را

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها 10 
  1. جواد مهدی پور

    فروردین 31, 1396

    درود بر شما بانو عسکری  گرامی

    بهره می برم از اشعارتان

    زنده باشید

  2. فرزاد امین اجلاسی

    فروردین 31, 1396

    درودها

  3. مهران اسدپور

    فروردین 31, 1396

     درود بر شما …

  4. اله یار خادمیان

    فروردین 31, 1396

     درود و سلام بر شما

  5. طارق خراسانی

    فروردین 31, 1396

    سلام بر دخت گرانمهر شعر پاک

    کار های شما همه تحسین بر انگیز اند. 

    مانند تمام آثارتان فاخر و ارزشمند است.

    در پناه خدا

    • پانته‌ آ عسکری

      فروردین 31, 1396

      سلام وسپاس فراوان

      لطفتان همیشه شامل حال این شاگرد کوچک بوده و هست

      شادکام و بهروز باشید

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا