🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 وعده ی دیدار

(ثبت: 239652) خرداد 16, 1400 

وعده ی دیدار. ………….غزل

جز اشک در این خانه کسی یار دلم نیست
دل از تو بریدن بخدا کار دلم نیست

غم بار گرانیست که نازل شده بر دل
عشق است فقط عشق که سر بار دلم نیست

ای ماه شبی از سر دیوار فرود آی
جز سایه ی تو بر سر دیوار دلم نیست

یک عمر چرا در پی خود می کشیم زار
چشم تو اگر در پی آزار دلم نیست

کالای گران من و این سردی بازار
جز بار غم عشق در انبار دلم نیست

اعضای وجودم همه از من گله دارند
یک عضو نمانده که گرفتار دلم نیست

اندوه منی سر زده شاید که بیایی
امشب که شب وعده ی دیدار دلم نیست

این سکه ی قلب است به چیزی نخرندش
افسوس که غیر از تو خریدار دلم نیست

( عارف) همه شب چشم براه رخ یار است
جز نقش رخ یار به پندار دلم نیست

شعر از: انصاری (عارف) 25/6/1390 تهران

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    خرداد 16, 1400

    سلام و درود بر حضرت انصاری

    مانند همیشه زیباست

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏👏🌿

  2. عظیمه ایرانپور

    خرداد 16, 1400

    درود بر شما
    خیلی زیباست
    قلمتان سبز🌺

  3. درود بر استاد عزیز و بزرگوار

    بسیار زیبا

    🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا