🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 وقتی که آب از سر فاجعه چشم من گذشت

(ثبت: 4607) مرداد 21, 1396 
وقتی که آب از سر فاجعه چشم من گذشت

وقتی که آب از سر فاجعه چشم من گذشت

بمانی یا بروی

غرق در بارانم،

کاش خواب هایت 

کمی مرا می دید.

کاش اتفاق خوب نگاهت

هر روز 

در چشم های من می افتاد

و بکارت  آغوشم

در حصار  بازوانت

خط میخورد…

دنیا. تیموری(ماهک)

96/5/9

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):