🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 وقت اضافه

(ثبت: 247748) اردیبهشت 27, 1401 

 

مسیر پاخورده را
دوباره در پوست خاکی ات
شروع می کنم
ببین!
در دهانت
چگونه شعر نصفه نیمه ام
آب می‌شود؟
مرا
به اردوی لهجه های از یاد رفته ی عشق ببر
که در وقت اضافه هم
می توان
تو را به شکفتن گلی بر گونه هایم
آغاز کرد

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    اردیبهشت 27, 1401

    سلام ماهور عزیز

    عاااالی ست

    در پناه خدای عشق🌿👏👏👏👏👏👏👌❤️🌿

  2. زیبا بود . خیلی زیبا بود .
    سپاس .

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا