🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 ویار بوسه ها شدن

(ثبت: 241087) مرداد 18, 1400 

 

گناه من چه بود هان؟ اسیر واژه ها شدن
فرشته ی سپید دل ، سیاه قصه ها شدن

گناه من گذشتن از ، خطوط قرمزی که چون
به زیر پا نهادمش ، به قعر چاله ها شدن

گناه من تپیدن از ، صدای پای خواهش است
پرنده ی مهاجری ، ز پشت سایه ها شدن

گناه نیست حال من ، که شاعری شدم به عشق
ز نبض تند واژه ها ، غزل به نامه ها شدن

گناه خود شمرده ای ؟ چقدر دل شکسته ای
بهانه در بهانه و دلیل گریه ها شدن …

گناه تو به گردنِ ، من است و بی قراری ام
سری خمار و خسته از ، سکوت شانه ها شدن

گناه من نشستن و شکستن از فراغ توست
وَ تکه های ناقصم ، نصیب مُرده ها شدن

گناه می کنم هنوز ، حوالی خیال تو …
گناه من همین و بس ، ویار بوسه ها شدن

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    مرداد 18, 1400

    سلام

    بشیار زیباست

    در پناه خدا

    • کتایون جلیل پور

      مرداد 18, 1400

      درودها استاد ارجمند

      سپاس بیکران از همراهی و حضورتان

      پاینده باشید و تندرست🙏🌱🦋🌹

  2. طارق خراسانی

    مرداد 18, 1400

    🌿👏👏👏👏🌿

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا