🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 ویژه خواری

(ثبت: 4517) مرداد 4, 1396 

نگاهی سرد و جایی گرم دارد

دل سنگی و دستی نرم دارد

چنین در پاسخ ایراد من گفت

مگر که ویژه خواری شرم دارد

محمدعلی ساکی

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):