🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 پائیز

(ثبت: 213736) مرداد 30, 1398 

پائیز

پائیز اگر چه واله و حیران کند مرا
در کوچه باغ خاطره مهمان کند مرا

فصل خزان ترانه کوچیدن من است
تقویم جلوه های زمستان کند مرا

سبزی دوباره می رود از شانه درخت
رنگی ز نو به شاخه ی الوان کند مرا

سردی بهانه ای شده تا نور آفتاب
دل بسته با شعاع درخشان کند مرا

با آتش کویر اگر ام راه چاره نیست
اینک ز ره رسیده که درمان کند مرا

در گوشواره های پر از عطر کوچه ها
دُردانه ای ز چک چک باران کند مرا

سمت نگاه پنجره از بسکه دیدنیست
پا بند گوشه ای ز گلستان کند مرا

معصومی آنچه را که اشارت نموده ای
در گیر و دار عمر شتابان کند مرا

 

 

 

 

نظرها 10 
  1. رسول رشیدی راد

    مرداد 30, 1398

    🌷🌷🌷🌷🌷
    با سلام و درود خدمت شما
    بهره مند شدم از محضرتون
    در پناه حق برقرار باشید
    👌👌👌👌👌👌

  2. سلام بر استاد عزیز

    زیاسا استاد

    حق یازتان

    🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌿

  3. امیر جلالی

    مرداد 30, 1398

    پائیز اگر چه واله و حیران کند مرا
    در کوچه باغ خاطره مهمان کند مرا

    فصل خزان ترانه کوچیدن من است

    گمان من این است که کمتر اثری به این زیبایی و دل انگیزی آغاز می شود. کمتر اثری است…
    درود بر شما

  4. ولی اله بایبوردی

    مرداد 30, 1398

    سلام و درودها

    استاد ارجمند

    سبزی دوباره می رود از شانه درخت
    رنگی ز نو به شاخه ی الوان کند مرا

    دستمریزاد

    🌺🌺🌸🌺🌺

  5. رسول رشیدی راد

    مرداد 30, 1398

    🌷🌷🌷🌷🌷

  6. فائزه ناظر

    مرداد 30, 1398

    درود استاد معصومی احسنت🌸

  7. مسیحا یاری

    مرداد 30, 1398

    پاییز باشد .باران باشد و نیمکتی خیس زیر درخت صبر کن و سیگاری نیمه سوخته آنوقت تو نباشی … دلتنگی شاخ و دم نوارد که

    درود استاد غزل

    • امید سعیدی

      مرداد 30, 1398

      بعضی از تصاویری که می سازی مستقیم با بغض خواننده کار داره ……….کار هرکسی نیست تو را بودن

  8. هادی بیابانی

    مرداد 30, 1398

    سلام استاد عزیز
    انشالله که خانه زندگیت و خانه ی دلت بهاری باشه و غمهات مثل برگهای درختان در پاییز بریزد 💐🌿🙏❤️

  9. … سلام
    اشعارت سزاوار ستایشند استاد…

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا