🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 پائیز

(ثبت: 268803) فروردین 16, 1403 

 

هزاران اوج در پرواز باشد

خزان در دشت پر آواز باشد

به چشمان ترم در فصل پائیز

فراوان شبنمی آغاز باشد

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

نظرها
  1. معصومه بیرانوند

    فروردین 16, 1403

    سلام و عرض ادب
    بسیار عالی
    سلامت باشین

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا