🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 پارادکس بزرگ

(ثبت: 266503) دی 5, 1402 

 

مشقت ؛ مشق می کردم …
مشق هزار بار مردن
برای این شکستنی زادن
پر از بی آرزویی
و
نخواستن
پر از خط کشیدن بخودم
این که
یال توسنم
این ؛ چنینم می کرد
می خواستم
بر عهد بودن باشم
پر بودم از میثاق
فقر و درد ؛ ساقیم
با ساق زخم
مستم می کرد
و
دیگرم
بند بگسل بود
این ها! چنینم می‌کرد
پارا دکس بزرگم
هی زخم می خورد
از چپ و راست و بالا و پست
می خورد
و
من
الست می کشیدم به دوش زخم
خونینم فاستقم می کشید
بربرگ برگ پاییزان یغماگر
هی پانسمان پرت می کردم
هل من ناصر می سرودم
زیر لب
از خودم
آنقدر در ورطه
اینست کنونم
با پس زمینه ای نفس گیر
صیقلم می داد
یال در گشودگیهای باز
هزار چکاد در پژوا ک کبود

 

#اکبر_رشنو

#شعرمعاصر#شعر_نو
#شعرمعاصر
#شعر_جنون
#شعر_مقاومت_و_پایداری
#شاعران_بدون_مرز
#شعرعاشقانه
#شعرآوانگارد
#شعر_حجم
#شاملو
#رویایی

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. سلام و درود بر استاد رشنوی

    مانند همیشه پر بار عالی ست

    در پناه خدا 🌱👌👌👌👌👌👌🌱

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا