🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 پارادکس

(ثبت: 5083) آذر 8, 1396 

این پاییزست
سینه چاک برگی بر شاخه ی تنهایی
چقدر جان پاره پاره
می لرزد بر شاخ مهر
آبان از سر ِبی تب وتاب درخت گذشت
در دل عریانی
زیرپوست زرد
آذری برپاست
ازصدای پای بهار

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):