🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 پاسدار دین

(ثبت: 227533) خرداد 17, 1399 

 

« پاسدار دين »

من پاسدار دينم ، بر دين حق مُبينم
خدمتگزار خلقم ، از جنبه ي يقينم
من امر و نهي حق را، اجرا كنم يقيناً
هر امر و نهي قرآن ، باشد در آستينم
ايرانيـَم دلاور ، نوزاد اين زمينم
پايم دراز تـر نيست، از حدِّ اين گليمم
خدمت به خلق ميهن، نقشس براين جبينم
تا دشمنـس به ايران، از پا نـمي نشينم
شيطان صفت نباشم، شيطان بُوَد كمينم
من اينچنين كه گفتم: حتماً همچنينم
ايران اگر غمين شد، من بهر آن غمينم
چشم عدو در آرَم ، با چنگ آهنينم
دشمن عقب برانم، از حدّ سرزمينم
تا پرچم عراقي ، وارونه اش بـبينم
اينها كه من بگفتم: در رزم بيش اينم
كارم غلط نباشد، در خط پاك دينم

٭٭٭
حسن مصطفایی دهنوی

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا