🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 پاپیچ ببندی به سری نیست چو دستار

(ثبت: 215759) مهر 29, 1398 
پاپیچ ببندی به سری نیست چو دستار

دل پیچه گرفتم چه کنم نسخه نپیچی
با این همه داروی مسهّل ، سرِ پیچی

از بس که بخوردیم غذاهای کذایی
عادت شده خوراک به ما ساندویچی

دور از سر هر سفره یِ جمعی چه بگویم
امروز نما سفره یِ ما لقمه چو پیچی

چون مار زنی حلقه و آماس شکم را
با لقمه خوری دل نگران روده بپیچی

پاپیچ ببندی به سری نیست چو دستار
سرگیجه گرفتم چه کنم سائلِ پیچی

سوزنده فیوزی بنگر ، گر چه مداری
گه وصل شود قطع گهی هیچ به هیچی

ای ناظمِ آگاه ، ولی گو به جهانی
با نظم گرینویچ بپیچی سرِ پیچی

ولی اله بایبوردی

12 / 07 / 1398

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. علی معصومی

    مهر 29, 1398

    🍃🌺🍃🌺🍃🌺

  2. سپیده طالبی

    مهر 29, 1398

    زیباست و با مضمونی جالب
    درود ها گرامی🌺

    • سلام

      سرکار خانم طالبی

      ممنون از حضور سبزتان

      🍃🌿💐🌿🍃

  3. سلام بزرگمرد عرصه عرفان و عشق

  4. سلام

    استاد ترکمان ارجمند

    سپاس از حضور سبزتان

    تقدیمی : 🌈🌹🌈

    گر چپاول ، غارتی رؤیت دلا
    با چنان ترفندهایی حس لا

    جیفه دنیایی چه دارد این کسان
    خلق را ، سرکیسه هایی ،ای خدا

    ولی اله بایبوردی

    29 / 07 / 1398

    🌈🌈🌸🌺🌸🌈🌈

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا