🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 پاک بین

(ثبت: 215488) مهر 11, 1398 
پاک بین

“پاک بین”
جهانی
در دست توست
وقتی
نگاهت را
ابعادی عمیق
بخشیده است
عشق پاک

پ.ن: ذرّه بین است عشق
ذرّه ها را دوربینی باید، پاک

 

 

 

 

نظرها 12 
  1. علی معصومی

    مهر 11, 1398

    🌿🌺🌺🌺🌺
    شادکام باشید

  2. درودها بزرگوار

    🌹🌷🌺🌺🌷🌹💐

  3. جواد مهدی پور

    مهر 11, 1398

    ای عشق
    مسیحا نفسی برای من باش

    سلام

    زیبا سرودید

    لذت بردم
    💐

    • سلام و درود و سپاسها از شما شاعر زیباکلام نوش نگاهتان🙏🍃💐💐💐

  4. ” جهانی
    در دست توست
    وقتی
    نگاهت را
    ابعادی عمیق
    بخشیده است
    عشق پاک ”

    … درود و احسنت بانو🙏

    • سلام و مهر
      درودها بر شما استاد ترکمان گرامی و بیکرانها سپاس از شما
      مهر و حضورتان سبز
      زنده باشید🙏🙏🙏🍀💐

  5. طارق خراسانی

    مهر 11, 1398

    سلام‌ و درود

    تقدیم دختر عزیزم
    در کنارت عجیب سر مستم
    کهکشاتی و ذره ای هستم
    ذره را گر به مهر خود خواتی
    تا به خوزشید می رود، داتی

    شوق شعر زیبایت بداهه ای را باعث شد.

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏👏🌿

    • نخلی می شوم چالاک
      درکنار کهکشانتان
      ای پاک!
      من که باشم
      ذره ای از خاک
      ذره را
      به مهر خود
      پروراندی
      بعد ازین
      ثمر دادنم
      حتمی ست…
      .
      سلام و مهر
      پیشکش برای سپاس
      از زحماتتان و دل پرمهرتان
      باباطارق عزیزم
      وجودتان تا ابد تابناک
      زنده باشید❤🌞

  6. اکبر رشنو

    مهر 11, 1398

    درود تان

    بسیار خوب

    ارزنده ودر خور

    و دستمریزاد واحسنت

    و 🌸🌸🌸🌸🌸

    • درود و مهر استاد رشنو نازنین
      مدتی تشریف نداشتید دل نگرانتان بودیم امید که حالتان خوب باشد و سلامت باشید
      مسرور شدم به حضورتان، سایه ادبی تان بر سرمان مستدام باد،
      بیکران سپاس بزرگوارید
      🙏🙏🍃🌷🌸🌷🌸🌷🍀

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا