🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 پاییزان

(ثبت: 6924) مهر 30, 1397 
پاییزان

گونه ، گونه ی سیبم

رخداد زرد،

پاییزان

 همه در رگم می خزد…

بادسرد

از لای بلای پارگیهای پیرهنم

بر بی خویش تنم 

می وزد…

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):