🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 پاییز

(ثبت: 252907) آبان 19, 1401 

 

به تشنگی‌ی بهار
دلخوش نباش!

تا به باران فکر کنی؛
پاییز از راه رسیده‌ست!

 

#لیلا_طیبی (رها)

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. سیاوش آزاد

    آبان 19, 1401

    سلام
    فرمود
    خوش است عمر دریغا که جاودانی نیست
    پس اعتماد بر این پنج روز فانی نیست

    درخت قد صنوبر خرام انسان را
    مدام رونق نوباوهٔ جوانی نیست

    گلیست خرم و خندان و تازه و خوشبوی
    ولیک امید ثباتش چنان که دانی نیست

    دوام پرورش اندر کنار مادر دهر
    طمع مکن که در او بوی مهربانی نیست

    مباش غره و غافل چو میش سر در پیش
    که در طبیعت این گرگ گله‌بانی نیست

    چه حاجت است عیان را به استماع بیان؟
    که بی‌وفایی دور فلک نهانی نیست

    کدام باد بهاری وزید در آفاق
    که باز در عقبش نکبتی خزانی نیست؟

  2. جواد مهدی پور

    آبان 19, 1401

    درود بر شما بانوی گرامی

    💐🙏

  3. زهرا آهن

    آبان 19, 1401

    درود بر شما🌷🌷