🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 پرنده های کاغذی

(ثبت: 210116) خرداد 1, 1398 

هرگز تو را اینگونه ، پاکباخته ندیدم
گویی هزاران غنچه به یکباره در دلت شکفت

من اما در پس دردی نویافته
گویی به نوبت
میشکنن ، جامهای خالی دلم

مرا چون سنجاقکی
درمیان عطر مواج گیسوانت ، پنهان کن
چراکه آنجا همیشه شب است
و عاشقان ، در شب
عاشقانه می سرایند

مرا
چون کاغذی جدا افتاده از بستر دفتر
به شکل درنایی بساز …و به کودکی ببخش

دستهایت همیشه گرم و خلاقند و
پرندهای کاغذی از دستهای تو جان میگیرند
و نفس های من ازین اعجاز
به شماره میافتند…..

.
درنای دلم را جانی دوباره ببخش
که پر پروازش بد خمیده گشته

بیاو شب را کنار پرندگان بمانیم
که دستهای گرم تو و
خطوط پرواز پرندگان
همه
خبر از هجرتی عظیم می دهند …..

#مستانه_دادگر
#ماهور

تیر ماه سال ۱۳۹۳
اولین شعر سپیدم را در سال ۷۳ سرودم …و این سپید عاشقانه را بعد از بیست سال جدایی از شعر و ادبیات کاملا بداهه سرودم …..، که به نظر خیلی از اساتید محترم ، برای دوباره سرودن شروع خوبی بود

 

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. خرداد 1, 1398

    درود و عرض ادب بانو دادگر ارجمند بسیار عالی و زیبا سروده اید

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا