🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 پرنده ی آزادی…

(ثبت: 212240) تیر 31, 1398 

خاک پایت را می بوسم
سرزمینم
ای پرنده ی آزادی
ای که نامت
به بلندای کهکشانی می درخشد
و راز سینه سرخ کویریت را
نگین های الماس می درخشاند
سرزمین من، گردبند یاقوتت نشانی از
زیبایی بی حصارت دارد
و آن یاقوت های آبی خلیج فارس به بلندای آسمان هاست… ایران من”

م. مهتاب

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    تیر 31, 1398

    ای ماه بخوان ترانه عشق
    قند سخنت کسی ندلرد

    سلام بر بزرگ بانوی شعر پاک

    عجب شعر زیبایی
    آنهم برای ایران
    باید ماندگار شود
    چون حق این شعر ماندگاری ست.

    َسپاس از اشتراکش

    در پناه خدا شاد زی
    🌿👏👏👏👏👏👏👏🌿

  2. امیر جلالی

    تیر 31, 1398

    زیبا بود و پر از احساس به خاک و موطن آدمی … درود بر شما

  3. سلام و درود

    زیباست

    یاد وطن گشت چو مادر عزیز

    دستمریزاد بانو….

    تقدیمی :

    ای وطن ،کشور گشا ایران زمین
    مونس جان های ما ایران زمین

    در تو دارم ، یادگارِ خویشتن
    ….
    .
    .
    ولی اله بایبوردی

    🍃🌷🍃🌸🍃🌷🍃🌸🍃

  4. مرضیه تقی پور

    تیر 31, 1398

    درود به بانوی وطن،ایران بانو💐💐💐در پناه خدابسیار زیباست

  5. نسرین حسینی

    تیر 31, 1398

    درود بانوجانم

    زیبا بود وقابل تحسین

    قلمتون ماندگار

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا