🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 پرواز 4

(ثبت: 224058) اسفند 29, 1398 

 

رفته بودم به در ِمیکده خواب آلوده
چشم آلوده , دلی خسته , حجاب آلوده

ساقی آنشب به سبوی دل ِمن مرهم ریخت
صبح پید ا شد از این چشم ِخمار آلوده

چشم دل باز شد از پرتو ِروح انگیزش
روح برخاست از آن جامه ی خاک آلوده

غنچه ی سرخ دمید از قدح باده ی مِی
عطر ِجانبخش تراوید , شدم آسوده

دشت سرشار ز گلبرگ و چمن تا سرکوه
چشمه جوشید صفا داد بِدل ِآلوده

ابر سرمست شد و بارشی از نو بارید
نوبهاری شد و طی شد نفس ِآلوده

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    اسفند 29, 1398

    سلام
    نوروزتان پیروز

    دز پناه خدا 🍃❤️🍃

  2. ولی اله بایبوردی

    اسفند 29, 1398

    خواب آلوده

    باب را زدی

    بابی که

    گشا

    به روی خلقی

    هر جا

    چون نوبهار

    ایامتان بهاری باد

    در پناه حق

    🌷🌷🌷🌷🍃

  3. محمدعلی رضاپور

    فروردین 4, 1399

    درودتان
    و سال نو مبارک

  4. محمدعلی رضاپور

    فروردین 4, 1399

    سلام و احترام،
    سروش، سه گلشن و شعر سبز(چندآهنگ)، قالب هایی تازه و توانمند در شعر فارسی اند؛ البته هیچیک محدود به تفنّنِ چینش دگرگونه ی قوافی و… نیستند؛ بلکه دستگاه هایی برای سرایش به شیوه ای تازه و جذاب هستند.
    لطفا مطلب زیر را مطالعه بفرمایید:

    http://sherepaak.com/224261/—–

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا