🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 پروانه ها

(ثبت: 4321) تیر 1, 1396 
پروانه ها

در آسمان عشق گویا یکّه تازی

تنهاترینی از خودت هم بی نیازی

جاری شدی در “نا خودآگاه” وجودم 

زیباترین آهنگ ها را می نوازی 

آبی ترین افسانه را “باران” بگوید

وقتی که تو قوس کمانت را بسازی

چون نخل خشکی در بیابان و کویرم

گفتی به من آیا تو در سوز و گدازی!؟

آتش گرفتم “ماه رویم” تا ببینی 

با آتشت پروانه ها کردند بازی! 

نظرها
  1. فرزین مرزوقی

    تیر 2, 1396

    با سلام و هزاران درود

    بسیار زیبا

    درودها

  2.  موفق باشی و مانا

  3. بسیار زیبا

     

  4. درود بر شما

    قلمتان سر سبز

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا