🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 پر پر

(ثبت: 230346) مرداد 20, 1399 
پر پر

 

با دیدنت
میان رویاهای آب
شکسته می شود سراب
مسافت
در شدت ضربان
گم می شود…
نبض
در شریانهای شور و شرر بار،
دریابار
از صدای بال درنا ها
پر ترنم سپید
ساحل موج می زند …
از تماشای دریایی امید
و
این یعنی:
تو
همیشه ات
بال می زند در من

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. رسول رشیدی راد

    مرداد 20, 1399

    با سلام و درود خدمت آقای رشنو عزیز
    استفاده کردم از محضرتون
    زنده باشید و سربلند
    🌹🌹🌹🌹🌹

  2. مینا یارعلی زاده

    مرداد 20, 1399

    و
    این یعنی:
    تو
    همیشه ات
    بال می زند در من

    درودها بر استاد رشنو ادیب فرهیخته
    چقدر دلنشین بود و فاخر از واژه واژه اش بهره بردم
    باید از قلم شما آموخت که به راستی نبض سپید در دستان اندیشمند و توانای شماست👏👏👏🙏

    نویسا و مانا و برقرار باشید🌺

    • اکبر رشنو

      مرداد 20, 1399

      درود بر شما
      سپاس
      از حضور فهیم و ارزشمدارتو ن
      بسی مایه افزونی و انبساطست
      همیشه باشید
      به مهر نیکویی خداوند عزیز

      سلامت و سعادتمند باشید🍃🌺🌺🌺🌺🌺🍃🙏

  3. فریبا نوری

    مرداد 20, 1399

    درودها استاد گرانقدرم

    سروده ای بسیار زیباست

    🌹🌹🌹🌹🌹

    • اکبر رشنو

      مرداد 20, 1399

      سلام
      و درودها
      بر بانوی گرانسنگ و فهیم نوری ارجمند
      فراوان سپاس
      از حضور ارزشمدارتون
      و نیکو نظرتان که
      مغتنمست بر سرایش
      و

      انشاالله سلامت
      و سر بلند موفق باشید
      روز افزون

      همیشه باشید به مهر و نیکویی خداوند عزیز🌺🌺🌺🌺🌺🍃🙏

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا