🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 پستچی

(ثبت: 251307) شهریور 26, 1401 

 

صدها نامه‌ی عاشقانه را،
به فراموشی سپرده بود،
–پست چی‌ی لاابالی.

#لیلا_طیبی (رها)

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (5):

نظرها
  1. حسین شیرکوند

    شهریور 26, 1401

    🌸🌿🌺🌸🌿🌺🌸

  2. طلعت خیاط پیشه

    شهریور 26, 1401

    شادکام باشید
    🌺🌺🌺🌿

    • لیلا طیبی

      شهریور 28, 1401

      پیروز و پایدار باشید

      🙏🙏🙏

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا