🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 پس از تو

(ثبت: 214743) شهریور 23, 1398 

پس‌ از تو، آنچه‌ با دل‌ کرده‌ بودی‌، یاد خواهدشد
تن کِز کرده‌‌ در کابوس‌ عشقت، شاد خواهد شد

اگر چون بیستون، غم بر دل من سایه افکنده
بدان دستی‌ برای کَندنش، فرهاد خواهد شد

اگر از دلبری چیزی نمی‌دانست، این  کودک
ولی‌ روزی‌ ب‌ِدرس دل‌بُری‌، استاد خواهد شد

دل‌ این دهکده از ظلم خان خود، به درد آمد
هراست باد، یکشب‌ بغض‌شان فریاد خواهدشد

خرابم  کرده‌ای با طعنه‌ های تلخ  چشمانت
ولی با  مِهر  دستان کسی آباد  خواهد  شد

اگر این‌ مرغ تنها گیر طوفان‌ های‌ عشقت بود
بدان آواره‌گی‌هایت، شبی چون باد خواهد شد

اگر خوشنودی‌ام، هر بار، غم را بر دلت آورد
بدان‌ آخر کسی‌ از غصه‌هایت شاد خواهد شد

تو حتی شعرهایم را نمی‌خوانی، ولی یک روز
کنار اسم اهل شعر_نامم_ یاد  خواهد شد

شعر:✍🏻
#علی_سلطانی_نژاد

 

 

 

 

نظرها
  1. رسول رشیدی راد

    شهریور 23, 1398

    ب سلام و درود خدمت شما
    شعر زیبایی بوده
    لذت بردم
    🌹🌹🌹🌹

  2. عظیمه ایرانپور

    شهریور 24, 1398

    اگر از دلبری چیزی نمی‌دانست، این کودک
    ولی‌ روزی‌ ب‌ِدرس دل‌بُری‌، استاد خواهد شد

    درود بر شما
    خیلی زیباست
    لذت بردم🌿

  3. طارق خراسانی

    شهریور 29, 1398

    سلام و درود
    چه خوب شد باز نشر کردید
    بنده این شعر را ندیده بودم
    عالی ست
    آفرین
    در پناه خدا سلامت و نامتان جاودانه باد 🌿👏👏👏👏👏👏❤️🌿

  4. محمد ترکمان(پژواره)

    شهریور 29, 1398

    … شاد باشید تا غروب…
    غروبی که طلوع است…

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا