🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 پس از مرگم

(ثبت: 229052) تیر 23, 1399 

 

و می دانم پس از مرگم چه خواهم شد
مثال تک درختی مانده در صحرا
غریب و یکه و تنها

نه جوئی ره گشاید
بر کویر پهن دشت خشک

نه آوائی طنین اندازد آنگاه
بر دل غمبار آن سامان

نه دستی بر سر و رویم
غبار جبهه پس گیرد

نه چشمی
شاهد خاموشی شمع رخم باشد
به این شبها

تمام برگهایم
زخمی از شلاق نا اهلان

تمام ریشه ام
آماج گنداب اهانتها

ولی یک جفت پروانه
درون سینه در پرواز

به هر گلزار می چرخند
به هر آوا می رقصند

و از این پیله ی زخمی
هزاران رنگ می بارد
هزاران طرح می سازند

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (2):

نظرها
  1. محمدعلی رضاپور

    تیر 23, 1399

    سلام و درود،
    خدا قوت فرهیخته ی گرانقدر!
    لطفا در تازه ترین کارگاه شعر پاک، ما را از همراهی تان بی بهره نگذارید. در خدمت تان هستیم در👇👇👇
    http://sherepaak.com/229259/–

  2. سلام و درود خدا بر شما

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا