🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 پس از مرگم

(ثبت: 266799) دی 17, 1402 

 

و می دانم پس از مرگم چه خواهم شد
مثال تک درختی مانده در صحرا
غریب و یکه و تنها
نه جوئی ره گشاید بر کویر پهن دشت خشک
نه آوائی طنین اندازد آنگاه بر دل غمبارآن سامان
نه دستی بر سر و رویم غبار جبهه برگیرد
نه چشمی
شاهد خاموشی شمع رخم باشد
به این شبها
تمام برگهایم زخمی از شلاق نا اهلان
تمام ریشه ام آماج گنداب اهانتها

ولی یک جفت پروانه
درون سینه در پرواز
به هر گلزار می چرخند
به یک آوا می رقصند

و از این پیله ی زخمی
هزاران طرح می سازند
هزاران رنگ می بازند

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (2):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا