🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 پلكهاى بسته

(ثبت: 231493) مهر 1, 1399 

 

ترك لذت ، لذتت افزون كند

خار و خس ها ديده ات گلگون كند

اينهمه شيرينى از زهر عدوست

چشم هاى خفته را جيحون كند

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

نظرها
  1. با سلام و دروود خدمت شما دوست عزیز
    دوبیتی زیبایی بود یاد این شعر زیبا
    از شیخ اجل سعدی شیرازی افتادم
    به پیوست تقدیم شما
    🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
    اگر لذت ترک لذت بدانی
    دگر شهوت نفس، لذت نخوانی
    هزاران در از خلق بر خود ببندی
    گرت باز باشد دری آسمانی

    🌹🌹🌹🌹🌹🌹

  2. جواد مهدی پور

    مهر 1, 1399

    درود بر شما

    زیبا سرودید

    لذت بردم

    زنده باشید💐

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا