🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 پنج تا کوتاه

(ثبت: 6117) خرداد 16, 1397 

نباشی کوله بارم رو به سمتِ ماه می بندم
نباشی شاد می پوشم
نباشی سیر می خندم

نباشی قلب عاشق رو به زلفِ یار می دوزم 
از اون قلبا که با گریه روی دیوار می کندم…

نباشی سرسپُرده ات بعدِ تو آزادِ آزاده
نباشی حالِ من خوبه
نباشی زندگی شاده

نباشی بهترین مخلوقِ تنهای خداوندم
برو با هر که می خواهی بمان؛ معشوقِ دلبندم

نه انگاری غلط کردم…
نباشی تو، به چندتا تارِ مو بندم
نباشی بی تو می پوسم
نباشی بی تو می گندم

***************

شب…

نم نمِ بارون…

من و تو در کوچه…

یک بوسه ی خیس خورده در آلوچه

هر لحظه کنار تو چقد شیرینه

دنیای بدون تو خدایی پوچه

***************

دوباره منظره درگیرِ عکسِ طاقچه بود

رفیقِ کهنه درختِ حیاط، زاغچه بود

من و تو متهمِ دادگاه تقدیریم…

بگو که جرمِ درختان سبزِ باغ چه بود؟ 

***************

چشمت عجب است کز عجایب نشده

زلفت شبِ “لیله الرغایب” نشده

افطار و سحر غمِ تو را می خوردم

گفتند که روزه بر تو واجب نشده

***************

از آن رمضان که رفته ای، طنازم…

دیگر نشنیده هیچ کس آوازم

هر روز غروب، یادِ تو منزلِ ماست

هر سال دوتا فطریه می پردازم

 

مهدی صادقی مود

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. مهران اسدپور

    خرداد 17, 1397

    درودها جناب صادقی مود عزیز ؛

    دستمریزاد دوست خوبم…

    کسب فیض شد ، گرانقدر.

     

  2. علی رفیعی

    خرداد 17, 1397

    سلام و درود استاد صادقی عزیز

    بسیار زیبا 

    دستمریزاد

    طاعات قبول …التماس دعا

  3. Z .M

    خرداد 18, 1397

    درود برشما جناب صادقی بزرگوار

    بسیار زیبا

    در پناه حق

    • مهدی صادقی مود

      خرداد 21, 1397

      سلام خانم میرزایی گرامی

      ممنونم

      برقرار باشید

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا