🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 پُل

(ثبت: 256501) اسفند 2, 1401 

پُل

بد نیست سرت گرم تعقل باشد
این گوشه و آن گوشه پر از گُل باشد

دستان مرا بگیر در دستانت
تا بین زمین و آسمان پُل باشد

 

#سپیده_اسدی
#مهربان

 

 

 

 

نظرها
  1. طارق خراسانی

    اسفند 2, 1401

    سلام مهربان بانوی پاک

    عالی بود

    در پناه خدا🌱👌👌👌👌👌👌🌱

  2. غلامحسین جمعی

    اسفند 2, 1401

    درودو و سپاس بر شاعر فرهیخته و استاد بزرگوارم

    سرکارخانم اسدی

    دستمریزاد عزیز زیباست و دوست داشتنی و چه تصویر قشنگی است

    🙏🙏🙏🙏🙏🙏

  3. پروانه آجورلو

    اسفند 3, 1401

    درود مهربانو
    زیبا سرودید
    قلمتان نویسا🌺👏

    • درودبرشاعره ی عزیزم
      زیباخواندی پروانه بانو🙏🌺
      سپاس از حضور گرم وسبزت #با_آرزوی_بهترینها 🙏🌺💓

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا