🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 پیاله ی یاد

(ثبت: 242156) مهر 18, 1400 

 

از غربت مه آلود نگاهت
در جانم که پرسه می زنی
با پای عشق
کودک معصوم جانم پناه
میبرد
به معبد چشمانت
آنجا که اندوه پیالهٔ یادت
بر عطشم تازیانه میزند
به جرم عشق

مدینه ترکاشوند

 

 

 

 

نظرها 11 
  1. طارق خراسانی

    مهر 18, 1400

    سلام و درود

    بسیار زیبا و لطیف است

    در پناه خدا 🌿🌹🌹🌹🌿

    • مدینه ترکاشوند

      مهر 18, 1400

      سلام ودرود استادم سر فرود مهرهمیشگیتان هستم،پویا وبرقرارباشید💐🌼🌻🌹

  2. سعید فلاحی

    مهر 19, 1400

    سلام

    احسنت

    عالی بود

    👏👏👏👏

    • مدینه ترکاشوند

      مهر 21, 1400

      سلام ودرود بر شما فرهیخته والامهر سپاس از نگاه پر مهرتان
      پویا وبرقرارباشید🌹🌻🌸

  3. محمدرضا شكري

    مهر 22, 1400

    زيبا و دلنشين بود

  4. کبری محمدی

    مهر 22, 1400

    سلام
    سروده ای زیبا و دلنشین
    قلم تان تواناتر
    سپاس
    🌹🌺🌹🌺🌹

    • مدینه ترکاشوند

      مهر 26, 1400

      سلام ودرود برشما مه جبین بانوی زیبا قلم،سپاسگزارم به مهرخوانده اید🌹🌱☘🌹🌹🌹🌹

  5. علی مکرمتی

    مهر 23, 1400

    درود بیکران
    مهربانوی شعر
    بسیار زیبا و دلنشین
    💐

    • مدینه ترکاشوند

      مهر 26, 1400

      سلام ودرود برشما شاعر والامهر،سرفرودمهرتان هستم،پویاوبرقرارباشید🌹🌹🌹🌹☘🌴🌴🌴

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا