🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 پیراهن دیروز را بنویسم

(ثبت: 251514) مهر 8, 1401 

 

اِلمان ها با فصلی دیگرآغاز می شوند
و ما
شبیه قلبی که نیاز مبرم به آواز حرف دارد!
سر فرصت
با خودما ن همه جا را بیدار می کنیم
چون
به درستی معلوم نیست
کدام جهت دردها را ساکت می کند
جل الخالق
بازهم آرزو کردم
پیراهن دیروز را بنویسم
اما می بینم
آپارتمان نویسنده و شاعرِ فراوان دارد!
سخنی در خانه جامانده است
و دراز کشیده است روی تخت
پرده ها را که کنار بزنی
خانه پُر از بوق می شود
فکر می کنم
چشم هایی که در مترو تکان می خورند
هجاهایشان از اومانیسم بلند ترباشد
اما انقلابشان از چگوارا کوتاه تر
تو بیشتر از سردبیر روزنامه تیترها را می خوانی
و من چه غمناک
میان ستون ها
و در میان سیگارهایی که برای شهر دود می شوند
زیست می کنم!

عابدین پاپی(آرام)

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (5):

نظرها
  1. فریبا نوری

    مهر 8, 1401

    تو بیشتر از سردبیر روزنامه تیترها را می خوانی
    و من چه غمناک
    میان ستون ها
    و در میان سیگارهایی که برای شهر دود می شوند
    زیست می کنم!

    درودها جناب پاپی گرانقدر

    🌷🌷🌷

    • عابدین پاپی

      مهر 8, 1401

      با مهر بسامد
      همیشه در قلبِ منی
      نه از برای همیشه
      که از برای همیشگی هایت!!

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا