🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 پیر عشق

(ثبت: 255077) بهمن 7, 1401 

 

فرق است ميان فارغ البالی و من
ديوار فتاده بر سبکبالی و من

در دِير ز پيرِعشق ارشاد شدم
بگذشت تمام وصفِ بی حالی و من

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. سلام جناب مروج همدانی عزیز
    عرض ادب

    سلامت و موفق باشید

    • بهمن 7, 1401

      هزاران سلام و سپاس از محضرتان
      ارادتمندم
      لطفتان جاريست

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا