🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 پیش چشمش نیست فرقی بینِ پاییز و بهار

(ثبت: 213305) مرداد 20, 1398 

پیش چشمش نیست فرقی بینِ پاییز و بهار
آدمِ سرکش که با غم ها نمی آید کنار

با صداى دل نشین و خنده ی مستانه ات
مثل باران بهاری در زمستانم ببار

صبر من لبریز شد ، فصل شکیبایی گذشت
شوق دیدار تو را دارد دل من بیشمار

دیدن آن روی ماهت هست رویای شبم
می زند آتش به جانم لحظه های انتظار

طره ات چون موج دریا بود یک روزی شدم
قویِ تنها مانده بر امواج گیسویت سوار

با خیال روى تو سر می كنم ایّام را
چون دل پُر اشتیاق نسترن ها با هَزار

گرچه دوری از برم یادت همیشه با من است
کی شود آغوش تو با سینه ی بیمار یار

#یاسررشیدپور

 

 

 

 

نظرها
  1. جواد مهدی پور

    مرداد 20, 1398

    سلام

    بسیار زیبا سرودید

    لذت بردم از شعر پاکتان

    زنده باشید به مهر

    💐💐💐

    • یاسر رشیدپور

      مرداد 20, 1398

      سلام و عرض ادب
      بی کران سپاس از خوانش
      و لطفتان
      خوشحالم پسند واقع شد
      لطفتان مستدام
      🌹🌺🌺🌸🌸💐🌿🍃🍃🌹🌷🌺🌺🌺🌺🍃🍃💐💐💐🌹🌷

  2. عظیمه ایرانپور

    مرداد 20, 1398

    درود بر شما
    عالی بود
    بویژه مطلع غزل
    لذت بردم🌺👏👏👏

    • یاسر رشیدپور

      مرداد 20, 1398

      سلام و عرض ادب
      بی کران سپاس از خوانش
      و لطفتان
      خوشحالم پسند واقع شد
      لطفتان مستدام
      🌹🌺🌺🌸🌸💐🌿🍃🍃🌹🌷🌺🌺🌺🌺🍃🍃💐💐💐🌹🌷

  3. علی معصومی

    مرداد 20, 1398

    سلام و درود
    🌹🌹🌹🌹
    شادکام باشید

    • یاسر رشیدپور

      مرداد 20, 1398

      سلام و عرض ادب
      بی کران سپاس از خوانش
      و لطفتان
      خوشحالم پسند واقع شد
      لطفتان مستدام
      🌹🌺🌺🌸🌸💐🌿🍃🍃🌹🌷🌺🌺🌺🌺🍃🍃💐💐💐🌹🌷

  4. عباسپور

    مرداد 21, 1398

    سلام جناب رشید پور
    غزل خوش وزن و زیبایی است
    شاد زی

    • یاسر رشیدپور

      مرداد 25, 1398

      سلام و عرض ادب
      بی کران سپاس از خوانش
      و لطفتان
      خوشحالم پسند واقع شد
      لطفتان مستدام
      🌹🌺🌺🌸🌸💐🌿🍃🍃🌹🌷🌺🌺🌺🌺🍃🍃💐💐💐🌹🌷

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا