🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 پیله‌ی تردید

(ثبت: 270816) تیر 14, 1403 

 

بعدِ تاریکیِ شب
آنطرفِ مرزِ سکوت
مسلخِ شب‌پَره‌هایی است که جان را کردند
نذرِ بوسیدنِ نور…

خرّم آن شب‌پره‌‌ای کز پِیِ‌شان
بدَرَد پیله‌ی تردیدش را
گرچه جان می‌دهد امّا، امّا
خود چراغی شود از بهرِ عبور…

 

 

 

نظرها 14 
  1. تیر 14, 1403

    درودتان باد
    بی نظیر
    نذربوسیدن نور

    • حمید گیوه چیان

      تیر 14, 1403

      درود بر شما دوست بزرگوار
      سپاس از همراهی و هم‌دلیتان
      مهرتان ماندگار
      شاد و سلامت باشید🙏🙏🙏

  2. عظیمه ایرانپور

    تیر 14, 1403

    درود بر شما
    زیباست
    قلمتان سبز🌺

    • حمید گیوه چیان

      تیر 14, 1403

      درود بر شما
      بینهایت سپاس بابت تشریف‌فرمایی و بذل توجهتان
      مهرتان ماندگار
      شاد و سلامت باشید🙏🙏🙏

  3. هادی همتی

    تیر 14, 1403

    دروود برشما
    زیبا بود
    نذر بوسیدن نور…

    • حمید گیوه چیان

      تیر 14, 1403

      درود و ارادت جناب همتی عزیز و بزرگوار
      قدم بر چشم نهادید و منوّر فرمودید.
      بینهایت ممنونم از لطف و عنایت حضرتعالی.
      مهرتان ماندگار
      شاد و سلامت باشید🙏🙏🙏🌺🌺🌺

  4. امیر راهین

    تیر 14, 1403

    درود شعری زیبا ار قلمتان خواندم

    • حمید گیوه چیان

      تیر 14, 1403

      درود بر شما جناب راهین عزیز
      سپاس بیکران بابت تشریف‌فرمایی و بذل توجهتان.
      وجودتان سراسر خیر و برکت
      شاد و سلامت باشید🙏🙏🙏💐💐💐

  5. امیر راهین

    تیر 14, 1403

    نذر بوسیدن نور
    تصویری پر از احساس وبکر احسنت برشما
    دعوتید به نوشته ادبی سر نخ و نظر گهربارتان
    سپاسمندم حضور گرمتان هستم

    • حمید گیوه چیان

      تیر 14, 1403

      درود و سپاس مجدد از مهر حضورتان.
      ممنون از دعوتی که فرمودید.
      قلم و وجودتان سبز و مانا🙏🙏🙏🌺🌺🌺

  6. مدینه ترکاشوند

    تیر 18, 1403

    درودتان بسیار زیبا قلمتان نویسا
    لذت بردم

    • حمید گیوه چیان

      تیر 18, 1403

      سلام و درود بر بانو ترکاشوند بزرگوار و ارجمند
      بینهایت سپاس بابت تشریف‌فرمایی و بذل توجهتان.
      مهرتان ماندگار
      شاد و سلامت باشید🙏🙏🙏🌺🌺🌺

  7. درودتان باد استاد
    برقرار وپایدار باشید

    • حمید گیوه چیان

      تیر 18, 1403

      درود و ارادت جناب خلیلیان عزیز و ارجمند
      سپاس که با حضور سبز و پرمهرتان روشنی میبخشید.
      مهرتان ماندگار
      شاد و سلامت باشید🙏🙏🙏💐💐💐

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا