🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 رباعی سی و هفتم(برف)

(ثبت: 268234) اسفند 19, 1402 
رباعی سی و هفتم(برف)

 

بر روی دلم سپیده ی شادی ها
چون پشمک نرم و ناز قنادی ها

می بارد از آسمان به آرامی برف
معصوم و رها نماد آزادی ها

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):