🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 چامک

(ثبت: 266263) آذر 23, 1402 
چامک

۱_
در دشت اندیشه ام،
دو اسب بی وقفه می دوند،
یکی اسب سپید آزادی،
یکی اسب سیاه عشق…

۲_
یاد آزادی،
زوزه ی گرگی ست،
در سکوت برفی خیالم،
و بارش تگرگ است،
بر دشت دلتنگیم…

مهدی بابایی ( سوشیانت )

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. طلعت خیاط پیشه

    آذر 23, 1402

    درود جناب بابایی ارجمند
    🙏💐🌿🍃🌺🌹

    • مهدی بابایی

      آذر 24, 1402

      درود و عرض ادب بانوی گرامی، همیشه مانا باشید.

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا