🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 چاپ کتاب

(ثبت: 3665) اسفند 26, 1395 
چاپ کتاب

ترسم نکند به من تبر ظلم کند
من به قلم او به این اثر ظلم کند

از چاپ کتاب منصرف خواهم شد
شعرم به درخت ها اگر ظلم کند

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (2):

نظرها
  1. علیرضا آیت اللهی

    اسفند 29, 1395

    روز زن بر شما مبارک باد

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا