🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 چتر دستانت

(ثبت: 214680) شهریور 28, 1398 
چتر دستانت

 

آفتاب گردانی ست
چتر دستان تو
زیر آن نشسته است
شعرهای سپیدم

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها 13 
  1. مينا امينی

    شهریور 28, 1398

    جانان من
    بهترین ها رو برات آرزومندم
    مانا باشی و موفق ❤️❤️❤️🌸🌸🌸🌸

    • مینا یارعلی زاده

      شهریور 28, 1398

      درود خواهرم فدای مهربانیت عزیز دلم و بهترینها برای تو گلم که خودت بهترینی برای من😘😘💓❤❤

  2. طارق خراسانی

    شهریور 28, 1398

    در نگاهت خورشید
    در کلامت امید
    درد،
    در دامن تو
    تسلیم است…
    می نویسم از تو
    می سرایم از عشق
    و سلامی دارم
    آنکه همپای گل شاعر من می باشد..

    و سلامی هم به دختر عزیزم
    سلام قلب بابا
    کوتاه زیبایی سروده ای
    آنقدر جذاب که باعث شد بداهه ای تقدیم نگاهت کنم.

    در پناه خدا شاد زی دختر عزیزم 🌿👏👏👏👏👏❤️🌿

    • مینا یارعلی زاده

      شهریور 28, 1398

      درودتان مهربانترین پدر
      آخر من چه بگویم این اندازه مهر را که
      اشک
      تنها اشک
      می تواند خلاصه ی وجودم شود
      اشکی از روی شوق و بالیدن به داشتن مهربانی دریایی چون شما
      سلام بابای اقیانوسْ دلم،
      شعرتان چونان وجود پرلطفتان در قلبم حک شد جان جانم
      زنده باشید که این همه امید و مهر می تابانید
      چشم بد از وجودتان دور سلامت باشید الهی که جان و دلید❤❤🙏🙏🙏🙏🙏🍃💐💐💐💐🌻🌻

    • مینا یارعلی زاده

      شهریور 28, 1398

      استادم باباطارق جانم ببخش انقدر سرمستانه هول شدم از شعر بداهه ی پر از مهربانی تان که(امروزم ازان نورانیست) یادم رفت سلام و عرض ارادت و احترام عباسم،همسر و صاحب آن دستهای آفتابگردانی را خدمتتان با تاخیر میرسانم
      عزیز دلمانید🙏🙏💓💓

      • طارق خراسانی

        شهریور 28, 1398

        سلام مجدد

        جانم فدای تو و عباس عزیزم که یقین دارم از مردان بی نهایت خوب روزگار ماست.
        دست های مهربانش را از راهی دور بوسه باران می کنم.

        در پناه خدا 🌿❤️❤️🌿

        • مینا یارعلی زاده

          شهریور 28, 1398

          زنده باشید الهی من فداتون
          ما دست بوستونیم پدرجون
          🙏🙏❤❤

  3. علی معصومی

    شهریور 28, 1398

    درود گرامی
    آفتاب دل تان چهره ی زیبای خداست
    هر کجا می نگری نور امیدش پیداست
    🌺🌺🌺🌺🌷

    • مینا یارعلی زاده

      شهریور 28, 1398

      به به! درود بر شما شاعر ارجمند ممنونم از شعر زیبایتان مسرورم که میخوانیدم و از حضور ارزشمندتان برخوردارم
      ماناباشید گرامی
      بتابید هر دم به مهر
      🙏🙏🍃🌸🌸🌻

  4. حامی شریبی

    شهریور 28, 1398

    قلمت حس خوب
    یاسها
    درپناه
    خدای شقایقها

    • مینا یارعلی زاده

      شهریور 28, 1398

      درود بزرگوار شاعر
      به به!
      ممنونم از مهر و حسن نظرتان
      سپاس از دعایتان مهربان
      🍃🌸🌼🌸🌼🙏

  5. مهتاب ایزدسرشت

    شهریور 28, 1398

    سلام
    آفتاب سر گرانی ست
    رویای زیستن دردستان مهربانت
    بسان آفتاب گردان ها… م. مهتاب
    زیباست خانم گل

    • مینا یارعلی زاده

      شهریور 28, 1398

      درود و سپاس بانو ایزدسرشت ممنونم از حضور ارزشمندتان گرامی و سپاس از شعر زیبا
      🙏🍃🌼🌻🌼🌻

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا