🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 چراغ آوران

(ثبت: 244879) بهمن 10, 1400 

 

به یاری رسانان شاد آفرین
به مهر آفرینان داد آفرین
به آنان که در شب چراغ آورند
برای یتیمان غذا آورند
ببارد بهار بر سر و رویشان
که عطر گلاب است این خویشان
زمین گلشن از گام پی جویشان
جهان روشن از دست و بازویشان
همانان که در کوچه پس کوچه ها
رساندند بر تشنگان خوشه ها
همانان که یک لقمه از قوتشان
شبانه رساندند بر کوخشان
همانان که از زرق و برق جهان
به یک شعله روشن کنند حالشان
…….
همان قطره هایی که دریا شود
کویر از حضورش مصفا شود
زمین زیر پاشان گلستان شود
به هر کوی رفتند باران شود

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (5):

نظرها
  1. محمدعلی رضاپور

    بهمن 10, 1400

    آفرین

  2. کمال کمالی

    بهمن 11, 1400

    درودو سپاس

    زیبا و دلنشین است عزیز

    🌹🌹🌹🌹👏👏👏

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا