🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 چشمان اردیبهشت

(ثبت: 232479) مهر 21, 1399 
چشمان اردیبهشت

 

تو
تولد دیگری
برای من
فصل در دست توست
پر جوانه های سبز
اشارتت به دست
اصل اردیبهشتست
که
قد می کشد
در تازگیهای چشم
فقط
نرگسانت طری و تر
هجای بهارانست
فقط !

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. رسول رشیدی راد

    مهر 21, 1399

    🌹🌹🌹🌹💐💐💐💐💐
    با سلام و دروود خدمت شما آقای رشنوی نازنین
    بسیار زیبا
    از محضرتون استفاده کردم
    زنده باشید به مهر و بسرایید
    🌹🌹🌹🌹💐💐💐💐

  2. بسیار بسیار زیبا،درخشان و مملو از احساس
    درودها بر شما استاد عزیزم،
    دستمریزاد👏👏👏👏🙏🙏

    🌈🌿🌸🌺🌸🌺🌸🌺🌸🌿🍃🌹🌹🌹

  3. مهر 24, 1399

    استاد رشنو گرانقدر
    با سلام و عرض ادب و احترام

    بسیار زیبا است و دلنشین استاد بزرگوارم.

    دست و دل مریزاد
    و
    بیکران درودها تقدیمتان باد.

    پاینده باشید و هماره قلم خوش نگارتان بر لوح روزگار بدرخشد ان شای الله.

    در پناه حق باشید

    🌹🌹🌹🌹🌹
    🙏🙏🙏🙏🙏

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا