🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 چشمهای دلربایت

(ثبت: 261090) خرداد 30, 1402 

 

بخنـد ای دلربا با خنـده بیتایی برایم
تو تنها دلخـوشی در کلِ دنیایی برایم

چنان‌ جادو شدم‌ با یک‌نگاه دل فریبت
کـه بیـدارم ولـی ماننـد رویایـی برایم

تورا دیدن‌برایم‌شد به‌حدی‌خوش‌که‌دیگر
نـدارد لذتی دنـیای تـنـهـایـی بـرایـم

نگاهت پاسـخِ مجهـولهایم را چنان داد
که‌دیگر نیست‌جز چشمت‌معمایی‌ برایم

چه کردی با نگاهت‌ با دلم دلبر که دیگر
ندارد زندگـی غیـر از تو زیبایـی برایم

دلم آرام شـد از چـشـمـهای دلـربایت
نگاهت هسـت گویا مثل لالایی برایم

 

امیربهنام۱۴۰۲/۳/۲۹

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. طلعت خیاط پیشه

    خرداد 30, 1402

    به به جناب امیر بهنام گل
    بسیار زیبا سروده اید
    قلمتان بوی بهار می دهد.درود بر شما
    🙏🌺🙏🌸🙏🌺🙏🌸🙏🌺🙏🌸🌿🍃

    • امیر بهنام گل

      خرداد 31, 1402

      درود و ارادت بانو ممنونم از توجه و لطفتون ،مهرتون پاینده😍🙏❤️🌹🌷🌺🌸💐🌈🌈🌈

  2. مهدی شریفی زاده

    خرداد 31, 1402

    نور چشم من
    امیر مهربان

    • امیر بهنام گل

      خرداد 31, 1402

      تاج سرمی مهدی جان😘❤️❤️❤️❤️❤️❤️💐💐💐💐💐💐

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا