🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 چشمها را دوختند

(ثبت: 217984) آذر 15, 1398 

همرهانم یک به یک جان داده اند
جسمها را سر به میدان داده اند

چشمها از خواب راحت دوختند
پای خود را بر صراط آموختند

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (1):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا