🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 چشمِ دل بگشا

(ثبت: 226525) اردیبهشت 22, 1399 
چشمِ دل بگشا

 

خروسِ سر فرود آورده
بالا می برد سر را
و بر بامِ نگاهت
باز می خواند
سرود مرگِ شب را
چشمِ دل بگشا
سوارِ عشق در راه و
تو در خواب و
سحر نزدیکِ نزدیک است…
.

21 اردیبهشت 1399

 

 

 

 

نظرها 14 
  1. رسول رشیدی راد

    اردیبهشت 22, 1399

    با سلام و درود خدمت شما آقای خراسانی بزرگوار
    شعر با احساس پر معنایی بود
    🌹🌹🌹🌹
    باز می خواند
    سرود مرگِ شب را
    ……..

    • طارق خراسانی

      اردیبهشت 22, 1399

      سلام و درود

      سپاس از حضور آن عزیز

      در پتاه خدا 🌷

  2. امیر جلالی

    اردیبهشت 22, 1399

    یاد ترانه زیبای “سر اومد زمستون…. شکفته بهارون ” افتادم و بسیار ممنون که امید را اینچنین زیبا قلم زدید و به تصویر کشیدید.
    درود بر شما

    • طارق خراسانی

      اردیبهشت 22, 1399

      سلام بر امیر عزیزم

      نبودی مهربان تا هیئت داوران را یازی رسان باشی
      امیدوارم در تدوین اساسنامه داوری ما را یازی کنید.
      سپاس از مهر حضورتان

      در پناه خدا 🌹

      • امیر جلالی

        اردیبهشت 23, 1399

        جناب خراسانی عزیز و بزرگوار ، ابتدا عذرخواهی می کنم از بابت حضور کمرنگ و گاه به گاهی که دارم البته این اواخر به دلیل فوت مادر مهربان و عزیزم ، کمتر حوصله نوشتن و خواندن داشتم و دوما مشغله کاری باعث کمیاب شدن فرصت و وقت آزاد برایم شده ، و سوما بنده کوچکترین کجا و این مسایل، ما فقط جلوی دست و پای بزرگان را خواهیم گرفت و بس…
        سایه شما همواره بر سر ما مستدام و برقرار باشید و سربلند
        درود بر شما

        • طارق خراسانی

          اردیبهشت 23, 1399

          سلام امیر جلالی عزیزم
          شاعر فرهیخته ی پاک
          از صمیم دل تسلیت عرض می کنم
          چه خبر تأسف باری
          جانش شاد
          مرا در غم خود شریک بدان

          در پناه خدا 🍃

          • امیر جلالی

            اردیبهشت 23, 1399

            جناب خراسانی عزیز از اظهار لطف و ابراز همدردی شما بی نهایت سپاسگزارم . خداوند مهربان روح تمامی از دست رفتگان را غرق در آرامش و نور گرداند … انشاالله .
            درود بر شما

  3. سلام
    زیبا بود🍃

    • طارق خراسانی

      اردیبهشت 22, 1399

      سلام و درود

      سپاس از اینکه هستید

      در پناه خدا 🌷

  4. سيدمحمد طباطبايي

    اردیبهشت 22, 1399

    عرض سلام و تحیات حضرت استاد

    بسیار عالی دستمریزاد 🌹🌹🌹🌹🌹👍👍شادکام باشید

  5. سيدمحمد طباطبايي

    اردیبهشت 22, 1399

    🌹🌹🌹
    درود و سلام و تحیات پیشکش محضرتان استاد خراسانی بزرگ

    عالی و امید بخش ، چیزی که این ایام همه نیازمندش هستیم
    👏👏🌹🌹

    • طارق خراسانی

      اردیبهشت 22, 1399

      سلام و هزاران درود بر عزیز جانم
      سرور گرامی حضرت استاد طباطبایی عزیز
      خیر مقدم 🌹🌹🌹

      سپاس از حضور پر مهر آنحضرت 🙏🌹🙏

      در پناه خدا 🌹

      • سيدمحمد طباطبايي

        اردیبهشت 24, 1399

        درودتان حضرت دوست
        سعادتي است در سايه سارتان غنودن
        🌹🌹🌹🌹🙏🙏

  6. سلام و عرض ادب استاد خراسانی عزیز
    خدا قوت و دستمریزاد
    عزت زیاد
    ⚘⚘⚘

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا