🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 چشم به راهی

(ثبت: 232425) آبان 2, 1399 

– چشم به راهی:

زمستان، آمده است
من؛
و گنجشک‌های ایوان،
چشم به راهیم!
انارهای سرخ
روی درخت منتظرِ خانه،
بی‌قرار دست‌هایت هستند.
از تو چه پنهان!
انار،،،
بهانه‌ی خوبی‌ست
تا لحظه‌لحظه‌هایم
یلدای سال را
با پیچکِ بازوانت
به صبح برسانم،
برگرد!

#لیلا_طیبی (رها)

 

 

 

 

نظرها
  1. جواد مهدی پور

    آبان 3, 1399

    درود بر شما بانو طیبی گرانقدر

    💐🙏💐

  2. مازیار نژادیان

    آبان 3, 1399

    درودها عاشقانه ای لطیف بود
    دستمریزاد🌹🌹🌹🌹🌹🌹

  3. سحر فرجی

    آبان 4, 1399

    درودها زیباودلنشین بود👌👏🌹

  4. سعید فلاحی

    بهمن 18, 1399

    درود و ادب

    احسنت

    👏👏👏

  5. حسن مصطفایی دهنوی

    فروردین 5, 1400

    سلام و درود بانو
    بسیار زیباست
    شادکام باشید
    🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا